A rendezvényen az alábbi előadások hangzottak el:
Dorogi Kiara: Pedagógusok fogyatékos személyekkel szembeni attitűdje (témavezető: (Témavezető: Hegedűs Roland)
Jákóbné Szilágyi Éva: Az integráltan oktatott sajátos nevelési igényű tanulók társas helyzete (Témavezető: Pető Ildikó)
Kajdi Dóra: A 2020-as járványügyi helyzet következtében kialakult távoktatás hatása a tanulásban akadályozott tanulók tanulására (Témavezető: Mező Katalin)
Kiss Albert Botondné: Hogyan gondolkodnak a 10-22 éves tanulásban akadályozott fiatalok a közmondásokról? (Témavezető: Pető Ildikó)
Kocsis Nóra: Egy lépés előre. Hátrányos helyzetű gyermekek részévétele egy mentorprogramban (Témavezető: Bocsi Veronika)
Molnár Alexandra: A tanulásban akadályozott fiatalok életcéljai és életkilátásai (Témavezető: Mező Katalin)
Molnár Fanni: A javítóintézeti nevelés folyamatának és eredményességének vizsgálata egy empirikus kutatás tükrében (Témavezető: Gortka-Rákó Erzsébet)
Rácz Réka: Az internetfüggőségre vonatkozó prevenciós tevékenységek (Témavezető: Galán Anita)
Pásztor András: Látássérültek lehetséges zaklatási, bántalmazási formái intézményi keretek között (Témavezető: Balázs-Földi Emese)
Mándoki Réka: Az idegen nyelv szerepe az óvodaválasztás kérdésében (Témavezető: Hegedűs Roland)
A zsűri tagjai Biczó Gábor, Bocsi Veronika, Pap Johanna és Pornói Imre voltak.
A résztvevők mindegyike elnyerte a jogot, hogy az országos konferencián indulhasson.
A zsűri ezúttal helyezéseket is kiosztott. Első helyezést Molnár Fanni, második helyezést Kiss Albert Botondné, harmadik helyezést pedig Kocsis Nóra ért el.
Mind a résztvevőknek, mind pedig a felkészítő tanároknak szívből gratulálunk!
Hallgatói Tudományos Bizottság