TDK forduló a Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Karon

A rendezvényen az alábbi előadások hangzottak el:

 

Dorogi Kiara: Pedagógusok fogyatékos személyekkel szembeni attitűdje (témavezető: (Témavezető: Hegedűs Roland)

Jákóbné Szilágyi Éva: Az integráltan oktatott sajátos nevelési igényű tanulók társas helyzete (Témavezető: Pető Ildikó)

Kajdi Dóra: A 2020-as járványügyi helyzet következtében kialakult távoktatás hatása a tanulásban akadályozott tanulók tanulására (Témavezető: Mező Katalin)

Kiss Albert Botondné: Hogyan gondolkodnak a 10-22 éves tanulásban akadályozott fiatalok a közmondásokról? (Témavezető: Pető Ildikó)

Kocsis Nóra: Egy lépés előre. Hátrányos helyzetű gyermekek részévétele egy mentorprogramban (Témavezető: Bocsi Veronika)

Molnár Alexandra: A tanulásban akadályozott fiatalok életcéljai és életkilátásai (Témavezető: Mező Katalin)

Molnár Fanni: A javítóintézeti nevelés folyamatának és eredményességének vizsgálata egy empirikus kutatás tükrében (Témavezető: Gortka-Rákó Erzsébet)

Rácz Réka: Az internetfüggőségre vonatkozó prevenciós tevékenységek (Témavezető: Galán Anita)

Pásztor András: Látássérültek lehetséges zaklatási, bántalmazási formái intézményi keretek között (Témavezető: Balázs-Földi Emese)

Mándoki Réka: Az idegen nyelv szerepe az óvodaválasztás kérdésében (Témavezető: Hegedűs Roland) 

 

A zsűri tagjai Biczó Gábor, Bocsi Veronika, Pap Johanna és Pornói Imre voltak.

A résztvevők mindegyike elnyerte a jogot, hogy az országos konferencián indulhasson.

A zsűri ezúttal helyezéseket is kiosztott. Első helyezést Molnár Fanni, második helyezést Kiss Albert Botondné, harmadik helyezést pedig Kocsis Nóra ért el.

Mind a résztvevőknek, mind pedig a felkészítő tanároknak szívből gratulálunk!

 

Hallgatói Tudományos Bizottság

Legutóbbi frissítés: 2022. 07. 22. 13:59