Pályázati tevékenység - Komplex Művészeti- és Egészségnevelési Tanszék

A Tanszék oktatóinak aktív képzésfejlesztő tevékenysége számos pályázati tevékenységben nyilvánult meg

  • 1998. Felsőoktatási programfinanszírozási pályázat („A zene nem ismer határokat”); 
  • 1999. Zenei kommunikáció (új diszciplína bevezetése a szociálpedagógus alapképzés nappali és levelező tagozatára)
  • 2000. „Ludotéka” Felsőoktatási Normatív Kutatási pályázat (közreműködő)
  • 2001. „Ég a gyertya ég…” A Közoktatási Modernizációs Közalapítvány: A pedagógusképzés megújítás című pályázat
  • 2001. „Énekeljünk, énekeljünk” zenei CD Oktatási Minisztérium Felsőoktatási Tankönyvtámogatási Pályázat
  • 2007. HEFOP 3.3.2. pályázat „Komplex óvodai módszertani kompetenciák” 3. modul 
  • 2010-2011. HURO/0901/042 Esélyegyenlőség a lokális identitás megőrzésére és újjászervezésére az oktatásban és a szakember képzésben 
  • 2013-2015 TÁMOP-4.1.1D-12/2/KONV-2012-0003Mentortanári közreműködés
  • 2013 – 2015. SZAKTÁRNET – TÁMOP 4.1.2.B.2-13/1 pályázatban való részvétel a Szakmai Szolgáltató és Kutatást Támogató Regionális Hálózatok a Pedagógusképzésért az Észak-alföldi Régióban TÁMOP 4.1.2.B.2-13/1-2013-0009 pályázatában a Debreceni Egyetem, a Debreceni Református Hittudományi Egyetem és a Nyíregyházi Főiskola együttműködésében. A pályázathoz kapcsolódóan óvodapedagógusok számára készült több tanulmánykötet és módszertani kézikönyv jelent meg, melyben a tanszék oktatói tevékenyen részt vállaltak.
  • A gyakorlatvezetés Módszertani Kézikönyve,
  • Óvodapedagógiai Módszertani Kézikönyv,
  • Feladatgyűjtemény összefüggő szakmai gyakorlatot teljesítő     óvodapedagógus-jelöltek számára.
  • Zenetörténeti hangzóanyag készítése
  • Módszertani oktatófilmek készítése.
  • Ezen oktatást segítő módszertani segédanyagok a zenei, az irodalom, a vizuális és a testnevelés gyakorlati képzésének korszerűsítését, folyamatos innovációját eredményezték.
  • 2016–2017. A Nemzeti Kulturális Alap Könyvkiadási pályázatán a Hagyományok Házával közösen vettek részt („A gyermeknek mese kell”). Az együttműködés következményeként született meg „A gyermeknek mese kell – A mese szerepe az óvodai és az iskolai nevelésben” című kötet. Az irodalom és a zenei szakmacsoport oktatói is hozzájárultak e kiadvány megjelenéséhez publikációikkal.
  • 2021. „A Debreceni Egyetem fejlesztése a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében” az EFOP-3.4.3-16-2016-00021 számú projekt támogatta.
     
Legutóbbi frissítés: 2024. 09. 23. 10:15