Dr. Szerdahelyi Zoltán
- A fizikai aktivitás vizsgálata a közoktatásban és az egyetemi képzéseken résztvevők körében
- A különböző korosztályok életminőségének, egészségkulturális magatartásának vizsgálata
- A versengés és kooperáció vizsgálata a mozgásos játékok alkalmazásával összefüggésben
Dr. Laoues-Czimbalmos Nóra
- A fogyatékos gyermekek és felnőttek egészségmagatartásának és életmódbeli szokásainak vizsgálata: Prevenciós stratégiák hatékonysága.
- A sportalapozó tevékenységek és programok hatása az óvodás és iskoláskorú gyermekek motoros képességeinek és mozgáskoordinációjának fejlődésére.
- Az adaptált sportok és testnevelés jelentősége, hatékonyága a gyermekek szociális-, kognitív és érzelmi fejlődésében és integrációjában.
- Mozgásfejlesztés módszertani aspektusai ép és fogyatékossággal élő gyermekek körében.
- A gyógytestnevelés és a speciális mozgásfejlesztő programok hatékonysága a mozgásszervi és belgyógyászati rehabilitációban a különböző életkorú csoportokban.
Dr. Müller Anetta
- Szabadidő és sportolási szokások és egészségmagatartás gyerekek és felnőttek körében.
- Mozgásfejlesztés módszertani aspektusai ép és fogyatékossággal élő gyermekek körében.
- A gyógytestnevelés és a speciális mozgásfejlesztő programok hatékonysága a mozgásszervi és belgyógyászati rehabilitációban a különböző életkorú csoportokban.
- A sportalapozó tevékenységek és programok hatása az óvodás és iskoláskorú gyermekek motoros képességeinek és mozgáskoordinációjának fejlődésére.
- Az adaptált sportok és testnevelés jelentősége, hatékonyága a gyermekek szociális-, kognitív és érzelmi fejlődésében és integrációjában.
Péter Csaba
- Alternatív zenepedagógiai módszerek alkalmazása a gyógypedagógiában.
- A zene és a zenei nevelés jótékony hatása a képességek fejlődésére a 3 és 6 éves korú gyermekek életében
- A zenei nevelés lehetőségei a bölcsődében
Dr. Fógel-Veres Anett
- A közös éneklés jótékony hatásai a gyermekek szociális nevelésében
- Óvodapedagógusok énektechnikai fejlesztése, a hangképzés szerepének vizsgálata az óvodában
- Az énekkari nevelés lehetőségei kisgyermek korban
- Az Éneklő Ifjúság mozgalom története
Dr. Árkosi Julianna
- Az adatokra épülő zeneterápia
- Sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztése zeneterápiával
- Mondókák és gyermekdalok alkalmazása a gyógypedagógiai gyakorlatban
- Tanulásban akadályozott gyermekek fejlesztése Ulwila módszerrel
- Hagyományőrzés és képességfejlesztés
Tamásiné Dr. Dsupin Borbála
- Az éneklés pozitív hatásmechanizmusai a permanens nevelés folyamatában
- Kisgyermekkori személyiségfejlesztés a zene eszközeivel
- A hangszerjáték szerepe és módszerei a pedagógus fejlesztő tevékenységében
- A zenei hagyomány jövője az óvodapedagógiában.
Láposi Terka
- A bábjáték antropológiai és fejlődéslélektani hatásmechanizmusa.
- A bábjáték helye a magyar dramatikus népszokások sorában.
- A bábművészet műfaji sajátosságainak ősisége, ontológiája.
- A dráma-, a szín- és a bábjáték egymásra hatása.
Dr. Gesztelyi Hermina
- Az irodalom szerepe óvodáskorban
- A kortárs gyerekirodalom szerepe, jelentősége
- Klasszikus mesék és kortárs feldolgozásaik
- Az irodalom mint az érzékenyítés eszköze
- Kora újkori női műveltség
Dr. Kis Gábor
- A drámapedagógiában rejlő fejlesztési lehetőségek
- Drámapedagógia az óvodában
- Amatőr színházi előadás-tervezés
- Az irodalmi nevelés módszertana
Dr. Daróczi Gabriella
- Narratív készség fejlesztése gyermekkorban különféle típusú gyermekkönyvekkel.
- A gyermekkönyv-médium típusai.
- A nyelvi készség fejlesztésének integratív módjai 3 - 8 éves gyerekek esetében
Prém Vanda
- Sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztése, módszerelveket érvényesítő vizuális technikák.
- Érzékenyítő foglalkozások a művészeti fejlesztés során.
- Népi kismesterségek és hagyományos kézműves technikák az óvodai vizuális nevelésben.
Legutóbbi frissítés:
2024. 10. 15. 13:24